Nadszedł długo wyczekiwany, ostatni akt do Valorant w tym roku! Okazuje się, że już na początku dostajemy nowego agenta Iso i nie musimy na niego za długo czekać!
Ale to nie wszystko! Patch 7.09 wprowadzi także aktualizacje agentów, jednej broni, reset rang i nową Przepustkę Bojową!
Podsumowanie patcha 7.09
Więcej przeczytacie poniżej.
Bohaterowie
Iso
Iso zasila szeregi Szturmowców. Otrzymał już swoją STRONĘ AGENTA, gdzie możecie sprawdzić wszystkie jego umiejętności. Opisywaliśmy je także w naszym ARTYKULE przedpremierowo.
Ten patch skupia się także na grupie Strażników, zwłaszcza Cypherze, tak aby ich skomplikowane pułapki czy konstrukcje nie były niszczone przez zwykłe zdolności innych agentów. Z tego też powodu nieco znerfiona została Ryze (Szturmowiec).
Cypher
Zmiany zmuszą atakujących do aktywnego niszczenia pułapek, by zniweczyć plany Cyphera.
- Potykacz (C)
- Skrócono czas ogłuszenia wroga przez pułapkę z 3 do 1,5 sek.
- Po ogłuszeniu lub śmierci wroga złapanego w pułapkę Potykacz (C) nie niszczy się już, a zamiast tego uzbraja ponownie po upływie 0,5 sek. i może złapać kolejnego wroga.
- Czas trwania spowolnienia po złapaniu w pułapkę został zwiększony z 0,75 do 2 sek.
Aktualizacje Skye i Fade mają na celu zwiększenie znaczenia strategicznego w zakresie umieszczania Potykacza Cyphera.
Skye
- Wilczy Cios (Q)
- Zmodyfikowano kolizję Wilczego Ciosu, aby przechodził pod Potykaczami umieszczonymi na średniej wysokości. Nie ma to wpływu na obszary trafień broni.
Fade
- Grasant (C)
- Zmodyfikowano kolizję Grasantów (C), aby przechodziły nad Potykaczami umieszczonymi na wysokości stopy oraz pod Potykaczami umieszczonymi na wysokości głowy. Nie ma to wpływu na obszary trafień broni.
Raze
Ryze będzie musiała wykazywać się większą precyzją przy używaniu Farbujących Granatów, aby zadawać obrażenia i niszczyć pułapki. Będzie musiała także rozsądniej korzystać z Bombowej Paki (Q).
- Farbujący Granat (E)
- Zmniejszono promień wybuchu głównego granatu z 6 m do 5,5 m.
- Zmniejszono promień wybuchu drugorzędnych granatów z 6 m do 5,25 m.
- Zmniejszono minimalne obrażenia wybuchu głównego granatu z 15 pkt. do 1 pkt.
- Zmniejszono minimalne obrażenia wybuchu drugorzędnych granatów z 15 pkt. do 1 pkt.
- Zmniejszono mnożnik obrażeń zadawanych wrogim zdolnościom użytkowym z 250% do 100%.
- Bombowa Paka (Q)
- Bomba zdalna nie zadaje obrażeń, dopóki nie zostanie w pełni uzbrojona.
- Wydłużono czas uzbrajania się bomby zdalnej z 0,5 sek. do 1,5 sek.
Bronie
Aktualizacja Judge’a
Dzięki niej, Judge ma być lepszy dla graczy używających strzelby i wyczekujących wrogów. Ma być także skuteczniejszy podczas ruchu
- Zmniejszono pojemność magazynka z 7 do 5.
- Zwiększono rozrzut przy skakaniu z 1,25 do 2,25 pkt.
- Zwiększono rozrzut przy bieganiu z 0,10 do 0,75 pkt.
Zachowanie graczy
Podczas zgłaszania graczy, teraz dostaniecie dodatkową opcję, aby od razu ich wyciszyć.
Przepustka bojowa
Nowy Battle Pass możecie sprawdzić w grze. Z darmowych rzeczy możecie zdobyć skórkę do Sheriffa, przywieszkę do broni, kartę z Breach’em i Ryze oraz graffiti.
W wersji premium znajdziecie dwie linie skinów: Libretto i Silhouette.
Skórki Libretto są nieco dziwaczne, inspirowane kolorowymi dziadkami do orzechów w formie żołnierzy.
Silhouette przywodzą na myśl Chiny, są wyraziste i figlarne.
W ulepszonej przepustce znajdziecie jeszcze kilka dodatków z poza serii, ale wisienką na torcie jest zapewne nóż - Sandswept Knife, który możecie otrzymać w różnych wersjach kolorystycznych.
EP7 Act III Battlepass - Sandswept Dagger Color Options // #VALORANT pic.twitter.com/ds2bt7RKFX
— VALORANT Leaks & News (@VALORANTLeaksEN) October 31, 2023
Wprowadzono także kilka ułatwień dla uczestników turnieju premier oraz oczywiście naprawiono parę błędów.
Co sądzicie o Iso i innych bohaterach? Uważacie, że update był konieczny?
Do zobaczenia w Valorant!