Jak co miesiąc do Sons of the Forest trafiła nowa aktualizacja. Gra aktualnie nadal znajduje się we wczesnym dostępie, ale z każdym patchem staje się coraz pełniejsza i po prostu ciekawsza. Twórcy starają się jak najbardziej rozwinąć i ulepszyć swoją produkcję. Trzeba przyznać, że na razie im się to udaje.
Patch 08 wzbogaca grę o nowe funkcje i elementy, a także naprawia liczne błędy. Twórcy zdecydowali się na przeprowadzenie optymalizacji i zmniejszyli zużycie pamięci, co powinno pomóc w przypadkach zawieszania się gry. Wprowadzono także wyczekiwaną zmianę w balansie wrogów. Oto kilka zmian, jakich możemy się spodziewać:
Nowości
- dodano pułapkę Hokey Pokey,
- dodano ogrodzenia elektryczne,
- można teraz nosić i odtwarzać radia,
- dodano światła do wózka golfowego,
- wózek golfowy może teraz pomieścić do 4 graczy w trybie wieloosobowym,
- dodano powracającego przerażającego wroga, który pojawi się po zakończeniu gry,
- Virginia i Kelvin mogą teraz pływać, jeśli znajdą się w wystarczająco głębokiej wodzie,
Ulepszenia
- mury obronne mogą teraz przyjąć 4 razy więcej obrażeń,
- poprawiono animacje wsiadania i wysiadania z wózka golfowego,
- żółwie można teraz porazić prądem,
- zoptymalizowano wejścia do bunkra i jaskini,
- dodano wizualizację odtwarzania dla kamery akcji,
- napój energetyczny ma teraz niski poziom szczegółowości, gdy znajduje się na półkach lub przy odbiorze,
- okiennice są teraz animowane podczas zamykania lub otwierania,
- karabin i inne bronie nie zachowują się już dziwnie podczas animacji reakcji na trafienie gracza,
- serwery dedykowane będą teraz zapisywać natychmiast przed wyłączeniem, aby uniknąć utraty danych,
Poprawki
- naprawiono możliwość dodawania przedmiotów do garnka podczas gotowania czystej wody,
- naprawiono menu pauzy dostępne podczas przerywników z bossem,
- naprawiono błąd z przeładowaniem kuszy i animacją bezczynności,
- naprawiono niektóre przypadki przedwczesnej śmierci kanibali podczas spalania, nie zapalają się teraz od zablokowanego trafienia pochodnią,
- naprawiono możliwość podnoszenia przez wielu graczy tego samego trupa w tym samym czasie, co mogło prowadzić do kilku problemów,
- naprawiono ścianę, która nie była uwzględniana jako prawidłowe podparcie podczas liczenia niepodpartych belek, zapewnia teraz taką samą korzyść jak filary podtrzymujące oba końce belki,
- naprawiono problem, przez który nie można było dołączyć do serwera dedykowanego po powrocie komputera z trybu uśpienia.
Więcej szczegółów związanych z najnowszą aktualizacją można znaleźć na stronie gry na Steamie.