Wczoraj – 6 kwietnia – gra Sons of the Forest otrzymała nową aktualizację – patch 0.3. Survivalowy horror doczekał się nowch przedmiotów i usprawnień.
Zacznijmy może od tematu, który chyba najbardziej interesuje wszystkich fanów, czyli od nowości:
- monocykl elektryczny,
- gogle noktowizyjne,
- system konstrukcyjny wzbogacony o panele słoneczne, żarówki i przewody,
- rampy / schody mogą być teraz budowane pomiędzy belką a ścianą,
- możliwość zbudowania nowej pułapki,
- stojak na zbroje, który zastępuje manekina,
- nowy przycisk / opcję usuwania zapisów (ograniczono również liczbę miejsc zapisu do 30, aby naprawić problemy z synchronizacją chmury Steam).
Poprzednia aktualizacja głównie wprowadziła nowe funkcje oraz poprawiła jakość życia. Niestety nie naprawiła pojawiających się błędów. Tym razem, ku uciesze graczy, patch 0.3 wprowadził rozmaite usprawnienia:
- ubrania państwa Puffton teraz palą się podczas spalania,
- dodano model kamery bezpieczeństwa do luksusowego wejścia do bunkra,
- wieże i chaty kanibali można od teraz niszczyć,
- dostosowano obszary nawigacyjne przy jeziorach, aby naprawić problem z utykaniem zwierząt / postaci przy krawędziach,
- Kelvin może teraz podnosić wszystkie rodzaje strzał,
- naprawiono niektóre obszary, w których gracze mogli utknąć w piekielnej jaskini,
- pułapki Fly Swatter i Bone Maker nie będą uruchamiać się na małych zwierzętach,
- torba nie powinna powodować, że gracz utknie w złym stanie, jeśli zostanie szybko otwarta i zamknięta,
- przedmioty na ognisku nie będą automatycznie znikać,
- poprawiono działanie pałki ogłuszającej FX, która czasami się zacinała, gdy została przerwana.
Całą listę zmian wprowadzonych wraz z aktualizacją można zaleźć na tej stronie.