Ready Or Not: taktyczna gra o oficerach SWAT szykuje duże zmiany

Miniatura Ready Or Not: taktyczna gra o oficerach SWAT szykuje duże zmiany Ready Or Not: taktyczna gra o oficerach SWAT szykuje duże zmiany

VOID Interactive udostępnili niedawno nowy post wypełniony po brzegi nadchodzącymi zmianami do gry Ready Or Not. Najważniejszym tematem jest tzw. Commander Mode, który działa jako tryb kampanii dla pojedynczego gracza. Rozgrywka będzie znacznie różniła się od sandboxowej kooperacji, do której jesteśmy przyzwyczajeni. 

W Commander Mode, nie będziemy mieli już dostępu do wszystkich misji od początku, będą one zamiast tego odblokowywane po kolei. Oficerowie sterowani przez AI po śmierci nie będą dostępni przez resztę kampanii. Gracze pragnący najbardziej ekstremalnych wrażeń mogą włączyć Ironman Mode, który usuwa twój plik zapisu po śmierci. 

Trzy miejsca zapisu na Commander Mode, z opcjonalnym Ironman Mode

Wybierz swój squad

Każdy oficer SWAT sterowany przez AI będzie posiadał specjalne cechy charakteru, które dadzą im przewagę w różnych rodzajach rozgrywki. Gracze, którzy chcą wykonywać misje agresywnie, będą mogli wybrać oficerów bardziej odpornych na stres. Każdy z nich będzie posiadał w pełni nagrane dialogi, pasujące do jego osobowści. Należy też uważnie obserowować stan psychiczny naszych kompanów między misjami, ponieważ jeśli będzie zbyt słaby, mogą opuścić twoją drużynę

Podgląd stanu naszych kompanów.

Nowy dom 

Kiedy nie będziemy w środku przejętego przez terrorystów budynku, będziemy mogli odpocząć w naszej bazie. Jest to kompletnie nowy budynek, ale zawiera znane nam pomieszczenia takie jak strzelnica. Po odpoczynku mamy możliwość przejrzeć briefing kolejnej misji, który da nam dostęp do nagrań głosowych związanych z fabułą, jak i listę zadań, które należy wykonać. Developer wprowadza nas też do takich smaczków jak: personalizacja ubrań, znajdki w postaci nagrań głosowych i gify ukazujące ulepszone zachowanie oficerów AI