25 paźdzernika do Wild Rift od Riot Games zawitał patch 4.4, tym samym rozpoczynając kolejny swego rodzaju rozdział tej gry!
W tym patchu świętujmy, także 3. urodziny Wild Rift i dochodzi sporo atrakcji i zmian!
Przejdźmy zatem do rzeczy!
Fiddlesticks
Splash art Fiddlesticksa
Baza bohaterów w Wild Rift wciąż się uzupełnia oryginalnymi postaciami z League of Legends! W tym patchu witamy Fiddlesticksa - prastarego potwora. Uwielbia paranoje i żeruje na przerażonych ofiarach. Umiejętności Fiddlesticksa są takie same jak w LoL, oczywiście z dostosowanym do mobilnych urządzeń sterowaniem.
Fiddlesticks jest dostępny od początku aktualizacji, czyli 25 października. Pozostali bohaterowie, którzy mają się pojawić na przestrzeni trwania tego patcha to Sivir i Zyra.
Reworki otrzymają Sona i Ziggs.
Nowe funkcje
Dzika Przepustka
Paranormalny Detektyw Ekko
Nowa seria patchy oznacza też nową przepustkę! Za ukończenie Dzikiej Przepustki możecie zdobyć tym razem Paranormalnego Detektywa Ekko.
W wyniesionej wersji oraz w Emporium Dzikiej Przepustki możecie zdobyć inne dobroci, np. Nasusa Najeźdźcę Snów, Superbohatera Jayce’a czy Superłotra Jhina.
Kolejka Rankingowa
Ashe ze Wspaniałej Armady
Rozpoczyna się także 11. sezon rankingowy, w którym możecie piąć się po drabince rang. Skórką tego sezonu do zdobycia za dobre efekty jest Ashe ze Wspaniałej Armady.
Ulepszona wersja skórki będzie dostępna w sklepie rankingowym wraz ze Szkarłatną Wspaniałą Nami.
11. sezon rankingowy rozpocznie się 27 października o 15.
Arena
W późniejszym etapie patcha 4.4 będziecie mogli dołączyć do rozgrywki solo lub ze znajomymi w nowym trybie gry 2v2v2v2, który możecie już znać z Ligii Legend.
Trafiacie tam do dwuosobowych drużyn, a następnie toczycie walkę w serii starć na różnych arenach. Koncept jest dosyć prosty, ale po drodze wpada parę twistów.
Arena będzie dostępna od 10 listopada.
Wydarzenia
Od 25 października będą trwały dwa wydarzenia, w których możecie zdobywać nagrody:
- Coca-Cola Gramy Razem,
- Wydarzenie Rocznicowe.
Aktualizacja magów
Magowie nie radzili sobie aż tak dobrze w meczach, jak na te potężne istoty przystało. Wprowadzono zmiany, które mają pomóc im dłużej przeżywać i być bardziej mobilnym. Oto główne elementy, które zostały poprawione:
- Zwiększenie prędkości ruchu,
- Skrócone przygotowanie do rzucenia umiejętności,
- Modyfikacja rzucania umiejętności w ruchu.
Nowe przedmioty
To nie wszystko ze zmian w rozgrywce! Dochodzi kilka znanych z League of Legends przedmiotów oraz zupełnie nowych. Ich funkcje i statystyki są zbliżone do tych z oryginalnej gry. Jeśli chcecie poznać je dokładnie, wejdźcie w patch notes od Riot. Przy nowych itemach podałam ich staty i efekty (jeśli występują).
- Korona Strzaskanej Królowej
- Chempunkowy Miecz Łańcuchowy
- Hextech Alternator
- Magnetyczny Miotacz (oryginalny dla Wild Rift)
- Podstawowe statystyki
- Koszt: 2900 szt. złota
- 25% szansy na trafienie krytyczne
- 35% prędkości ataku
- Ferwor
- +5% prędkości ruchu
- Naładowanie
- Poruszanie się i ataki podstawowe generują naładowane ataki
- Bombardowanie
- Naładowane ataki generują się 25% szybciej, zyskują 125 jedn. zasięgu ataku (50 jedn. zasięgu dla ataków w zwarciu) i zadają 50-120 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych. Obrażenia odbijają się do 5 pobliskich wrogów i mogą trafić krytycznie.
- Podstawowe statystyki
- Wykradacz Dusz Mejai
- Trójząb Oceanidy (oryginalny dla Wild Rift)
- Koszt: 2600 szt. złota
- 200 pkt. maksymalnego zdrowia
- 80 pkt. mocy umiejętności
- 10 jedn. przyspieszenia umiejętności
- 7% współczynnika przebicia odporności na magię
- Śmiercionośna Broń
- Zadanie obrażeń od umiejętności wrogiemu bohaterowi na 3s zmniejsza wytrzymałość otrzymanych przez niego tarcz (w przypadku umiejętności obszarowych 5% dodatkowej mocy umiejętności + 25% osłabienia tarcz, ograniczone do 45%. W przypadku umiejętności trafiających tylko jeden cel 5% dodatkowej mocy umiejętności + 40% osłabienia tarcz, ograniczone do 60%). Gdy zadasz obrażenia wrogowi, na którego nie oddziałuje Śmiercionośna Broń, zmniejsza wytrzymałość wszystkich jego tarcz o tę samą wartość.
- Pierścień Objawienia (oryginalny dla Wild Rift)
- Koszt: 400 szt. złota
- 10 jedn. przyspieszenia umiejętności
- Spiętrzone Łuski (oryginalne dla Wild Rift).
- Koszt: 1300 szt. złota
- 40 pkt. pancerza
- Przypływ Mocy
- Otrzymujesz 20% odporności na spowolnienia podczas walki przeciwko wrogiemu bohaterowi.
Niektóre obecne przedmioty w grze zostały zbalansowane, a 6 z nich usunięto. O tym również możecie dowiedzieć się więcej z patch notes.
Inne zmiany
Co jeszcze odmieni ten patch?
- Dodanie statystyk efektów run dla łatwiejszego rozpoznawania ich działania,
- Przeróbka duszy smoka,
- Modyfikacje obrażeń zadawanych wieżom,
- Runa Ducha Poro,
- Wzmocnienie zaklęcia przywoływacza Uzdrowienie,
- Wyświetlanie progu wykończenia potworów, gdy Porażenie jest wyposażone (Smite),
Skórki
Poniżej znajdziecie skórki, które pojawią się na początku tego patcha wraz z datami premiery w Wild Rift. Znajdziecie je w sklepie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To oczywiście tylko krótkie podsumowanie zmian, które wprowadzi ten patch. Jest ich naprawdę sporo, ale Wild Rift to wciąż rozwijająca się gra! Jeżeli mieliście problem z jakimiś bugami, to również wiele z nich zostało poprawionych!
Do zobaczenia w Wild Rift!