Sama rozgrywka w Dying Light 2 Stay Human nie jest dla Was już wystarczająco straszna? Właśnie dla takich graczy jak Wy powstał nowy poziom trudności - Koszmar, który pozwala jeszcze bardziej zanurzyć się w trwający horror.
Koszmar to nie tylko nowy, najtrudniejszy poziom trudności, ale i kilka elementów, które spowodują u Was palpitacje serca. Wymaga on także opracowania odpowiedniej taktyki i zarządzania zasobami.
Koszmar jest dostępny od dziś, czyli 18 kwietnia 2024 roku.
Krótko o Dying Light 2 Stay Human
W grze znajdujesz się w świecie, który 15 lat temu został zniszczony przez Upadek - klęskę rozprzestrzenienia wirusa z Harran, która większość ludzkości zamieniła w hordy zombie. Tylko nielicznym udało się przetrwać, ale i oni muszą nieustannie walczyć o życie.
W tym RPG akcji możecie połączyć się z trzema innymi graczami, aby zwiększyć swoje szansę.
Koszmar
Główną “atrakcją” koszmaru jest system wytrzymałości taktycznej, którym musicie zarządzać. Polega ona na tym, że aktywacja regeneracji trwa dłużej, a gdy się zmęczycie, będziecie w stanie działać tylko od momentu pełnej regeneracji wytrzymałości. Regeneracja wytrzymałości jest też wolniejsza.
Na interfejsie znajdziecie mniej wskaźników niż normalnie, co da Wam bardziej realistyczne doświadczenie.
Latarka nie będzie działała w nieskończoność - zacznie migotać po zbyt długim użytkowaniu.
Inne elementy:
- Pościg 5. poziomu z tyranami.
- Brak pauzy w menu gracza. Przedmioty tworzy się w czasie rzeczywistym i można zostać podczas tego zaatakowanym.
- Mniejsza odporność inhibitora.
- Większa szansa na znalezienie rzadkich przedmiotów.
- Zmysł przetrwania pokazuje tylko broń i przedmioty z zadań.
- Niższa wytrzymałość pancerza i odporność gracza.
- Przemieńce z gorszym wzrokiem. Jednak po zauważeniu, reagują szybciej.
- Zdrowie nie uzupełnia się automatycznie.
- Więcej punktów legendy za rozgrywkę.
- Utrata wszystkich PD poziomów legendy na drodze do kolejnego poziomu po śmierci na co najmniej 50. poziomie.
- Mniejsza wydajność wspomagaczy.
Wasz trud zostanie jednak solidnie wynagrodzony. Każdy kto ukończy grę na poziomie Koszmar, otrzyma pamiętny strój Waltza.
Noc
Aktualizacja z nowym trybem wprowadza także modyfikacje zachowania zarażonych i ogólnie rozgrywki w nocy. Ogólnie Przemieńce będą w nocy słabsze - będzie ich mniej, ich kat widzenia się zmniejszy czy zajmie im dłużej, aby Was rozpoznać.
Ich osłabienie powinno być jeszcze bardziej widoczne na poziomach niskim i normalnym.
Inne zmiany
- Na mapach społeczności możecie teraz grać maksymalnie w czwórkę graczy.
- Łucznicy otrzymują nową mechanikę Megastrzału.
- Możliwość zmiany wyglądu Haka.
- W Azylu Pielgrzymów znajdziecie darmową skórkę.
Spróbujecie zmierzyć się z Koszmarem? A może jeszcze Was to przerasta?
Do zobaczenia w Villedorze!