Podróżniku, z mroków drugiego sezonu wyłania się wróg uzbrojony w kły.
Na Opening Night Live rozpoczynającej wydarzenie Gamescom, Twórcy Diablo IV zapowiedzieli nowy Sezon Krwi, który rozpocznie się 17 października.
Motyw
Tym razem, bohaterom Sanktuarium przyjdzie się zmierzyć z krwiożerczymi wampirami, które odpowiadają na wezwanie ich władcy. Nie znamy powodu, ale wiemy, że niewinni ludzie stają się ofiarami i pojawia się panika. Musicie nauczyć się polować na łowcę!
Nowości
Jak w poprzednim Sezonie Plugawców, i w tym pojawi się nowa seria zadań. A także moce Wampiryzmu, których użyjecie do przeciwstawienia się ich posiadaczom i twórcom. Możemy oczekiwać również aż 5 dodatkowych bossów finałowych z możliwością wskazania określonych przedmiotów unikatowych lub ultraunikatowych jako łupu i o wiele więcej.
Grafika z informacjami o bossach, wskazywaniu przedmiotów i przenoszeniu elementów między Sferami.
Aktualizacje
Grafika ze zmianami jakości życia.
Dodatkowo w Sezonie Krwi wprowadzone zostaną poprawki dotyczące jakości życia w Sanktuarium, o które wiele prosiło. Oto one:
- Efektywniejsze zarządzanie klejnotami w ekwipunku.
- Punkty mistrzostwa i umiejętności, ulepszenia porcji mikstury i limitów oboli zostaną przeniesione do nowego sezonu, jeśli zostaną zdobyte przez postać ze Sfery Wieczności lub wcześniejszej Sfery Sezonowej.
- Zmiany działania efektów statusu, takich jak odsłonięcie,przytłoczenie, obrażenia od trafień krytycznych, a także odporności na żywioły.
Zmiany te, a także możliwość wskazania określonych przedmiotów unikatowych i ultraunikatowych jako łupu, pojawią się zarówno w Sferze Sezonowej, jak i Wieczności. Póki co, o możliwościach wskazania łupu nie wiemy zbyt dużo.
W zwiastunie poznacie Erys, łowczynię wampirów, która ściga ich po całym Sanktuarium. Być może poznamy ją lepiej w grze!
Te informacje to podobno jedynie ułamek kontentu, jaki przygotowali dla nas deweloperzy Diablo w Sezonie Krwi. Czytajcie nas po więcej!