Gotowi na szaloną zabawę? Melanż Pięciolecia TFT już za pasem, a w nim największą atrakcję będzie tryb Impreza Pingu, w którym zagoszczą cechy z wszystkich poprzednich rotacji!
W tym artykule poznacie wszystkie dodatkowe cechy, które dojdą do oryginalnego zestawu Atramentowych Baśni w Imprezie Pingu. Z każdej setu możemy liczyć na dwie cechy, czyli w sumie będzie ich 20.
Impreza Pengu wejdzie w patchu 14.12 czyli 12 czerwca, ale już teraz możecie ją wypróbować na serwerach PBE (jak dołączyć przeczytacie TUTAJ).
Jak wygląda gra
Wybieracie jedną z trzech unikalnych cech na etapie 2-1 i 2-5 (cechy pojawiają się losowo).
Ulepszycie jedną z nich do poziomu Pryzmatycznego na etapie 3-5!
Wszyscy gracze zaczynają mecz ze Złotym Magnetycznym Usuwaczem.
Potwory PvE są zamienione na babeczki i imprezowe kraby, które dają dodatkowe łupy.
Każda z dodatkowych cech ma 2 progi (gdyż możecie ulepszyć ją tylko raz).
Cechy Imprezy Pingu
Set 1 (Beta rotacja) |
ImperialnyPoczątek bitwy: wybrani bohaterowie trzymający przedmiot zadają 80% więcej obrażeń.
|
WidmaPoczątek bitwy: przypadkowi przeciwnicy mają obniżone zdrowie.
|
---|---|---|
Set 2: Żywioły Powstają |
MroźnyOtrzymaj Lodowy Młotek. Ataki od bohaterów, którzy trzymają młotek mają 25% szansę na oszołomienie celu na 1 sekundę i zadanie dodatkowych obrażeń magicznych. (1) 100 magicznych obrażeń. (2) 400 magicznych obrażeń. |
GóraOtrzymujesz 2 pola Góry w przednim rzędzie. Początek walki: jednostki stające na polach Góry otrzymują tarczę i permanentne bonusowe zdrowie. |

Cechy Imperialni, Widma, Góry i Mroźni
Set 3: Galaktyki i Powrót do Gwiazd |
BuntownikPoczątek walki: na 10 sekund Twoja drużyna otrzymuje Tarczę i zadaje dodatkowe obrażenia za każdego przylegającego sojusznika.
|
Piloci MechaUżyj Selektora Pilota, aby wybrać Pilota. Początek walki: Pilot wskakuje do Mecha. Mech ma cechy i przedmioty swojego Pilota i otrzymuje procent jego Obrażeń Ataku i maksymalnego Zdrowia. Kiedy Mech umiera, Pilot jest katapultowany z 45% jego zdrowia.
|
---|---|---|
Set 4: Losy i Festiwal Bestii |
GangsterOtrzymujesz Kastet Gangstera. Kiedy jego posiadacz utraci zdrowie poniżej 60%, staje się Gangsterem i odchodzi z bitwy robić pompki. Każda pompka przywraca maksymalne zdrowie i dodaje prędkości ataku.
|
Prastara KniejaCo każde 2 sekundy Twoja drużyna rośnie, zdobywając dodatkowe statystyki. Ten efekt nakłada się do 5 razy.
|

Cechy Pilot-Mecha, Buntownik, Prastara Knieja i Gangster
Set 5: Osąd i Starcie Herosów |
CzartKiedy Twój bohater umrze, z portalu czartów wypada jego podobizna z jedną gwiazdką mniej i dołącza do walki!
|
SabatBohater najbliższy środkowi Twojego teamu jest wybrany jako Lider Sabatu i zadaje dodatkowe obrażenia od umiejętności.
|
---|---|---|
Set 6: Bajery i Gadżety i Neonowe noce |
Dusza TowarzystwaDostajesz podświetlone pole na planszy. Początek bitwy: jednostka stojąca w podświetlonym polu dostaje dodatkowe statystyki.
|
YordlePo każdej walce z innym graczem, przypadkowy bohater za 1, 2 lub 3 złota z Twojej aktywnej cechy o najwyższym progu jest dodany do Twojej ławki za darmo.
|

Cechy Czart, Sabat, Dusza Towarzystwa i Yordle
Set 7: Smocze Ziemie i Niezbadane Krainy |
TreserzyPo walce, 3 bohaterów najbliższych do Nomsy karmią ją 1 Snaxem na poziom gwiazdek, dodając zdrowie i moc umiejętności. Poziom gwiazdek Nomsy zwiększa się co 25 Snaxów!
|
Migoczące ŁuskiOtrzymujesz przedmioty Migoczących Łusek. Te przedmioty dają złoto, jak i moc w walce. Możesz odczepić przedmioty Migoczącej Łuski stawiając obecnego posiadacza na ławce.
|
---|---|---|
Set 8: Potwory Atakują i Chwilowe Usterki |
MaskotkaTwoja drużyna leczy się procent ich maksymalnego zdrowia co 2 sekundy. Kiedy bohater umrze, odradza się na boku i dopinguje drużynę. Leczenie Twojego teamu zwiększa się za każdego dopingującego bohatera.
|
Laserowy KorpusTwoja drużyna zyskuje laserowe drony. Kiedy jednostka atakuje albo jest atakowana, jej dron zadaje magiczne obrażenia celowi (0,4 sekund czasu odnowienia). Drony są przypisywane innemu sojusznikowi po śmierci pierwszego.
|

Cechy Treserzy, Migoczące Łuski, Maskotka i Laserowy Korpus
Set 9: Runeterra Wykuta na Nowo i Za Horyzont |
Bilgewater Ataki i umiejętności Twojej drużyny znakują przeciwników. Znak przechowuje procent zadawanych wrogowi obrażeń. Oznakowani wrogowie są uderzani przez kulę armatnią po 1,5 sekundy, zadając przechowywane obrażenia, i dodatkowo niezależne obrażenia fizyczne.
|
Shurima Początek walki: wybrani bohaterowie zostają Wyniesieni i zyskują 25% maksymalnego zdrowia oraz 40% prędkości ataku.
|
---|---|---|
Set 10: Starcie Remiksów |
Jazz Za każdą aktywną cechę (poza unikalnymi), Twoja drużyna dostaje dodatkowe Zdrowie i zadaje bonusowe obrażenia.
|
Disco Przywołuje Kulę Disco, która można ruszać po planszy. Początek walki: sojusznicy obok kuli otrzymują prędkość ataku i leczą się co trzy sekundy.
|
To już wszystkie dodatkowe cechy, które możecie dodać do Waszych zestawów na Imprezie Pingu! Przypominam, że tryb cały czas jest bazowany na obecnym secie Atramentowe Baśnie, te cechy tylko wzmacniają Waszą drużynę i zwiększają zabawę. W sklepie nie znajdziecie nowych postaci.
Cechy te mogą się różnić od ich oryginalnych wersji w poprzednich rotacjach, gdyż oczywiście musiały zostać dostosowane pod specjalny tryb.
Mamy nadzieję, że razem spotkamy się na Imprezie Pingu i będziemy świetnie bawić!
Do zobaczenia na Melanżu Pięciolecia!